de liefde, Cheiron, Scorpio/Pluto, transits etc.

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
kwek
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-06-2012 12:02

de liefde, Cheiron, Scorpio/Pluto, transits etc.

Bericht door kwek » 12-06-2012 12:20

Hallo,

Gisteren las ik op Internet een mailwisseling tussen 2 mensen hier over Cheiron, ik zocht nl. informatie over de transit Cheiron/Uranus.

Ik heb me nog niet voorgesteld, ik wil dat later doen, ik heb een prangende vraag die eruit moet, zal er wel bij zeggen dat ik altijd moeite heb met voorstelmailtjes...

Het zit zo.

bijna een maand geleden is het uitgegaan tussen mijn vriend en mij, we waren 5 jaar samen, ik heb vaker relaties gehad maar ik kan jullie naar eer en geweten zeggen, dit zit Diep. ik heb veel nagedacht over waarom we elkaar zo raken. mijn omgeving zegt dat ik verder moet met mijn leven, maar deze passie is zo hevig dat ik het niet integer vind naar een nieuwe persoon toe om verder te gaan, beetje het gevoel dat ik iemand een rad voor ogen draai.
(toneelspelen)

vriend is van 11/11/63 10.00 geldrop ja erg Scorpio, wat ik niet begrijp is zijn welgevulde 11e huis met o.a de zon hij is een Einzelganger, totaal geen teamplayer heeft nooit vrienden of vriendinnen gehad behalve mij dan, hij is toegewijd, transits ook bekeken, jupiter gaat nu door zn 6e huis, hij heeft de relatie verbroken omdat hij een baan heeft gekregen en bang is dat hij de baan niet aankan als ik in zijn leven ben, hij wordt er vaak uitgegooid, ik vind dat iemand zelf verantwoordleijk is maar goed, cheiron transit uranus heeft ie

ik ben zelf ook van de 11e en ook rond 10 uur geboren maar ik ben van 11/1/67 jaja en om 22:10 gebodern, heemskerk, tja kijk en huiver pluto conj uranus op de asc, opposiet saturnus, ja pittige tante maar wel een met veel verdriet.
mijn mars transiteert deze maand door 1, dus ik denk zelf dat we elkaar deze maand beter niet kunnen zien, dat overleven de beide serviezen denk ik niet...

ik heb de horoscopen, compositen en transites zo vaak bestudeerd maar ik zie het niet meer.

Is er hoop voor ons, wat moet er evt anders, passen we wel bij elkaar of is de relatie te heftig, zie ik iets over het hoofd in de transits? voor mijn gevoel zijn we voor elkaar gemaakt.

Plaats reactie