Mag ik mij even voorstellen?

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
Clara
Berichten: 1
Lid geworden op: 11-03-2009 23:21

Mag ik mij even voorstellen?

Bericht door Clara » 12-03-2009 00:01

Goedenavond, astrologen,

Mag ik mij even voorstellen?
Ik ben Clara en ik heb me zojuist aangemeld op dit forum. Dat doe ik voor het eerst dus het duurde even voor ik dit vakje vond (en hoe die grappige gele mannetjes werken weet ik ook nog niet.)
Ik ben een Waterman en ik wil graag weten hoe alles in elkaar zit. Vandaar mijn interesse voor astrologie en sinds kort ook numerologie en tarot.
Ik heb al heel wat tijd doorgebracht op de mooie site van Anneke en op haar aanraden meld ik mij nu dus aan.
In het verleden heb ik astrologielessen gevolgd bij Karien Rietbergen, een leerlinge van Mellie Uyldert. Na er een tijdje intensief mee bezig te zijn geweest, hebben mijn boeken jarenlang in de kast gestaan.
Maar .....
ik heb het stof eraf geblazen en ben er sinds vorig jaar weer helemaal ingedoken. De tijd was er blijkbaar rijp voor.
In het begin zal ik vooral graag lezen wat de anderen te melden hebben maar ik ben zeker van plan actief mee te gaan doen!
Ik verheug me erop!

Groeten,

Clara

Madeliefje
Berichten: 42
Lid geworden op: 10-08-2008 09:00

Bericht door Madeliefje » 15-03-2009 16:50

Welkom op het forum Clara.
Voel je vrij om vragen te stellen, over jezelf of algemeen.

We zijn ook te vinden in de chatroom. Onder het kopje agenda, op de site van Anneke, vind je data wanneer Anneke en ik aanwezig zijn en wat mijzelf betreft is chatten op afspraak ook mogelijk.

Laat je horen!!

Groetjes Madelief

Plaats reactie