Stukje over mij

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Stukje over mij

Bericht door Olga » 24-08-2010 11:03

Hoi,

Ik ben een geïnteresseerde in de astrologie. Ik heb de laatste tijd zo'n drang om achter antwoorden/aanwijzingen te komen via de astrologie. Ik heb wat basiskennis doorgenomen, maar of grondig zelf interpreteren er van gaat komen, weet ik nog niet. Misschien later. Nou probeer ik eerst rapporten te bestellen via internet, van sites die ik ben tegengekomen. Het is alsof er een "honger" gestild moet worden. Zelf doen en begrijpen kan teveel tijd en energie opslokken en met mijn intentie om eventueel in November terug naar India (Puttaparthi, waar ik eerder een periode gewoond heb(aug.2007-dec.2008)) te gaan, is het wellicht moeilijk te combineren met de dingen die ik evt. daarvoor wil doen. Als het lukt, ga ik verder schrijven (typen) aan mijn documenten die iets met m'n reis naar India te maken hebben, maar het is alsof er eerst wat duidelijkheid moet komen via de astrologie. Lijkt wel alsof ik de laatste tijd meermaals een soort onbeheersbare drang daarvoor voel. Voor degenen die misschien mijn horoscoop zouden willen zien, dit zijn mijn geboortegegevens:

Geboorteplaats: Harlingen, Friesland. (ik woon in Zaandam)
Geboortedatum: 5 mei 1983.
Geboortetijd: 18.01 (moeder keek op de klok in de operatiekamer, zij was toen al geïnteresseerd in astrologie).


Tot "schrijfs"!

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 22-10-2010 17:31

Inmiddels is mijn vliegticket geboekt. Ik vertrek 26 november, arriveer de 27ste (als er niks mis gaat uiteraard). Ik ga voor die tijd proberen een 6-maanden-visum aan te vragen. In dezelfde maand (misschien was het de 13de) gaat saturnus bij mij in transit van het 12de naar het eerste huis. Ook in m'n geboortehoroscoop staat saturnus (in schorpioen) in het eerste huis, samen met pluto (in weegschaal) in conjunctie. Ik krijg dus de saturnusterugkeer, maar het moment dat die precies op de geboorteplek staat, duurt misschien nog een tijdje. In de relocatie horoscoop (Puttaparthi) staat de saturnus-pluto-conjunctie in het 10de huis. Ook in transit staat saturnus nu in het 10de huis daar (misschien sinds rond augustus). Saturnus gaat later nog retrograde lopen, dan gaat hij hier terug naar het 12de huis ( :( ? ), maar in Puttaparthi zou hij in 10 blijven staan, volgens m'n moeder.

Ook gaat in dezelfde maand (misschien was het de 19de) m'n progressieve maan van het 4de naar het 5de huis.

Plaats reactie