Zal me even netjes voorstellen!!

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
Nowi
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-02-2011 16:09

Zal me even netjes voorstellen!!

Bericht door Nowi » 04-02-2011 16:28

Hallo allemaal!!

Als een volledige nieuwkomeling stel ik me hier voor.. :D hoewel ik wel van huis uit de nieuwsgierigheid heb meegekregen voor eigenlijk alles wat tegenwoordig spiritueel genoemd wordt heb ik hier nooit wat mee gedaan.

Mijn doel hier is vooral om te lezen en te lezen! Ben sinds vier jaar moeder van een heerlijk jochie en zoek steeds meer mijn 'antwoorden' in de astrologie.

Groetjes!
Nowi

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 12-02-2011 14:16

Halo Nowi,

welkom! Wellicht heb je dan wat aan de informatie die op mijn site staat. Ben zelf ook weer in de boeken gedoken en hoe ouder je wordt, hoe meer je herkend maar ook bevestigd krijgt. Nu ik stukken heb geschreven over het feit dat we naar een nieuw tijdperk gaan waarin de vaste beelden niet meer automatisch overgedragen dienen te worden en/of toepasbaar zijn, maak ik voor mezelf de balans op hoe de astrologie hier dan in past want in principe is dat toch ook een systeem met sterke vaste beelden en kan het als controle op het leven gehanteerd worden.
Vooralsnog zie ik daarvan vooral de groei in de spirituele astrologie.
Vandaar dat mijn interesse die richting uit gaat.

groetjes Anneke

Plaats reactie