Satrunus transit

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
josé
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-02-2010 09:24

Satrunus transit

Bericht door josé » 12-05-2011 22:54

Hallo Allemaal,

Op dit moment heb ik Saturnus (Hr.1 en Hr. 12) door 8 lopen en hij staat nu retrogade op mijn Mercurius (Hr. 8 en Hr. 5). Ik ben verschrikkelijk moe en lusteloos, al een tijdje, en terwijl ik heel veel schreef ontbreekt me daartoe nu, logischgerwijze, iedere lust. Ik wil eigenlijk niets!

Maar, wat moet ik denken van Hr.1/12 transit conjunct Hr. 8 en 5?

Graag wat inzicht en hulp!! :oops:

Hartelijke groeten, José [/size]

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 18-05-2011 17:51

Hoi Jose,

Hr 1 en 12 geeft aan dat je je soepeler moet opstellen, loslaten en aanpassen en meegaan met de stroom. hr 8 en 5 geeft aan dat je je nu bewust kunt worden van bepaalde beperkingen waardoor je jezelf beter durft te laten zien of meer in het misselpunt durft te gaan staan of juist wat bescheidener bent. dat ligt natuurlijk aan de structuur van je horoscoop.

Het is handig om hier voor het transit lijstje te gebruiken:
De transit bestaat uit 3 fasen:
Oorzaak: (huispositie van de betrokken planeten) kan over het algemeen worden gezien als de levensgebieden waarop de uitwerking van de transit zijn aanvang neemt.
Actie: (het huis waar de transit- planeet doorheen loopt) is het strijdperk waarin de voornaamste gebeurtenis plaats vindt.
Gevolg: (de huizen waar de planeten de heersers van zijn) zijn de levensgebieden die worden beïnvloed door de gevolgen van de transit; dat is het resultaat.

groetjes Anneke
http://www.annekeguis.nl/index.php?Astr ... n:Transits[/url]

Plaats reactie