weer een nieuweling

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
Maartje
Berichten: 5
Lid geworden op: 25-06-2011 00:20

weer een nieuweling

Bericht door Maartje » 25-06-2011 00:39

Hallo allemaal.

Deze eerste post is om me even voor te stellen.

Ik ben dus Maartje en woon in het midden van het land. Ik heb me 15 jaar intensief bezig gehouden met de astrologie. De laatste paar jaar wat minder in verband met mijn ietwat verminderde gezondheid. Eenmaal versligerd aan de astrologie kom je er nooit meer onderuit. Maar dat is denk ik een open deur intrappen hier. :D

Ik ben een waterman met Zon, Maan, Mercurius en Venus in dat teken. Geen wonder dus datde astrologie me min of meer van zelf en zonder al te veel inspanning aan is komen waaien.

Ik ben op dit moment uitermate geboeid door de ontwikkelingen op wereldniveau en dat tegen astrologisch licht bezien, uiteraard.

Ik ben eigenlijk op zoek naar de astrologica van de islam en wat deze religie aan beroering in het wereldbeeld te weeg brengt. Ik kan er geen astrologische links naar vinden, maar ik heb sterk het idee dat het vooral een schorpioen/Pluto gegeven is.

Als er hier astrologen zijn die zich hier al in verdiept hebben zou ik daar graag van willen leren.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Ik hoop hier veel te kunnen leren en misschien zelf ook voor interessante input te kunnen zorgen.

Warme groet van mijn kreeftascendant voor jullie allemaal.

Maartje

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 25-06-2011 19:04

Hallo Maartje,

welkom.

Inderdaad astrologie blijft boeien. Wat bedoel je precies met astrologica van de islam?

Het zou wel interessant zijn om daar zaken over uit te zoeken.

Ik hoop dat er op gereageerd wordt door anderen.

Groetjes Anneke

Plaats reactie