Wat zijn jullie ervaringen met de solaar?

Een persoonlijke jaarhoroscoop wordt gemaakt op grond van je geboortegegevens.
Plaats reactie
Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Wat zijn jullie ervaringen met de solaar?

Bericht door Olga » 24-08-2010 09:34

Ik had geloof ik ergens gelezen dat vooral de hoekhuizen iets kunnen zeggen over de belangrijkste punten van een bepaald jaar of volgens de ervaring van degene die het schreef (van astromarkt, als het goed is). Is dat ook jullie ervaring? Of is er iets anders waaruit jullie de meest opvallende veranderingen konden zien?

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 25-08-2010 06:53

Hallo Olga,

ik vind de hoekhuizen sowieso altijd wel wat belangrijker, maar ik vind vooral de herhalingsthema`s belangrijk.

Wat mij wel opvalt is dat een solaar heel veel dynamische aspecten kan laten zien zoals Yods en grote vierkanten maar dat dat lang niet altijd zo spectaculair werkt.

Bij het duiden van de solaar combineer ik natuurlijk wel de transits en de techniek van solaar 1 in radix 5 b.v. en de secundaire directies maar vaak wordt het thema direct wel duidelijk.

Ben nu in de solaar een techniek aan het bekijken die de graden telt vanaf de hoekhuizen naar een planeet en dat om zet in tijd maar daar kom ik nog niet helemaal uit in werkelijke gebeurtenissen die zijn geweest.

Vb venus 35 graden na de ascendant geeft een gebeurtenis in relaties 35 dagen na het in gaan van de solaar.

Ben net weer met een nieuwe solaar begonnen zelf, met pluto maan conjunctie in 10 driehoek zon in 6, dat heeft dus nogal wat met mijn werk te maken, ben benieuwd wat mij dit jaar oplevert. Als thema hierin heb ik maan in schorpioen conjunct neptunus in 3, en een pluto/zon conjunctie in 12 in de radix.

groetjes Anneke

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 25-08-2010 06:59

Anneke, dank voor je toelichting!

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 25-08-2010 07:02

Ha Olga samen online zo vroeg!

Grappig hoor zal mijn chatbox misschien ook weer eens openen op mijn website hebben we ook de gelegenheid om te chatten met elkaar. Moet vandaag weer voor het eerst naar de kids op school wat wennen zeg!

Poeh erug vroeg!

:roll: Doei Anneke

Plaats reactie