Pluto vierkant Venus transit

Zijn de planeetstanden van dit moment die invloed hebben op je geboortehoroscoop en de gebeurtenissen en/of thema`s van dit moment.
Plaats reactie
Sonny
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-04-2010 21:43

Pluto vierkant Venus transit

Bericht door Sonny » 30-03-2012 12:16

Hai,

Ik heb binnenkort pluto vierkant mn venus en maak mij daar een beetje zorgen om. mn gegevens zijn 10-11-1956, 1.14 te Amsterdam. Mn relatie is al jaren wat an de gespannen kant. Mijn partner zn Pluto nadert zijn Maan dat maakt het extra spannend :-( Zijn gegevens 8-10-59 23.30 Amsterdam.

Lieve groet
Sonny

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Pluto vierkant Venus

Bericht door Anneke » 18-04-2012 20:38

Hallo Sonny,


je hebt pluto in het 12e huis staan wat aangeeft dat je de neiging hebt deels in de aura van de ander te gaan zitten. Dit heeft ook met bindingsangst en verlatingsangst te maken. Pluto transit gaat in 5 en vraagt om zelfbewustzijn, geen rollen spelen. Jouw venus staat in 2 in weegschaal. Je zou de neiging kunnen hebben om je zekerheden te ontlenen aan je partner. Pluto vierkant venus vraagt van jou jezelf te zijn in relaties, een eigen identiteit te hebben en je bewust te worden daar van.

Lastig want je hebt een cheiron zwarte maan conjunctie in 5 en dat is een dubbele afwijzing op je eigenheid maar tegelijkertijd je grootste mogelijkheid om tot inzicht en bewustzijn te komen.

Van de pluto maan conjunctie maak ik me niet zoveel zorgen. Je vriend heeft een mooie plutostand in de radix. Ook een venus pluto conjunctie, dus hij laat het niet zo gauw afweten en gaat de diepte in.

Waarschijnlijk weet hij je goed te helpen met zijn inzichten en leert hij steeds beter de verantwoordelijkhied te nemen voor zijn gevoelswereld en emoties. (transit pluto in 6)

Veel praten samen helpt om tot een diepere verbinding te komen.
succes!
Anneke

Sonny
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-04-2010 21:43

Bericht door Sonny » 19-04-2012 14:32

Hallo Anneke,

Dankjewel voor je reactie.

Ik wist niet dat Pluto in 12 dat aangeeft, wel dat het een soort van manipulatie op een wat indirecte manier, maar misschien bedoel je daar hetzelfde mee.
Ik herken dit wel hoor.
Met het Pluto in 5 stukje heb ik het moeilijk, laatste tijd eerder een onzekerder gevoel tav relatie en relaties in het algemeen, voelde me jaren geleden veel zekerder. Veel last idd ook van zoals jij mn Venus in Weegschaal in 2. Gevoel mn eigen identiteit steeds meer kwijt te raken en weet niet goed meer hoe ik het anders kan laten voelen ondanks dat ik allerlei zelfhulp boeken lees. Ik herken mezelf soms niet eens meer de laatste tijd. Maar dit is dus mijn stukje waar ik in zit juist om tot bewustzijn te komen..

Ik hoop idd dat onze beide standen niet verontrustend zijn voor onze relatie en het alleen maar een groei stukje is naar elkaar en in onszelf.

Ik ben de prater in onze relatie, voor hem is dit een lastig stukje ook.

Groetjes

Sonny

Plaats reactie