Mercurius retrograde

Zijn de planeetstanden van dit moment die invloed hebben op je geboortehoroscoop en de gebeurtenissen en/of thema`s van dit moment.
Plaats reactie
Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Mercurius retrograde

Bericht door Anneke » 13-10-2008 13:15

Hallo,

vandaag was het weer zover! Werd 5x door een fax opgebeld (terwijl ik geen fax heb) En ben maar eens gaan google-len waar het nummer vandaan kwam. Ik kwam uit bij een isolatiebedrijf in Tilburg. Even opgebeld dat het faxen maar door bleef gaan en als ik niet af nam, ik de irritante piep op mijn voicemail kreeg. Men zou het even nakijken. Werd weer 2 x opgebeld maar nu hun tel.nr. Echter ik stond net te douchen. Toch maar weer terug gebeld maar desbetreffende persoon was er even niet? :twisted: Heb efemiriden er maar bij gepakt want ik kreeg zwaar het vermoeden.............. juist dat mercurius retrograde staat en op de een na laatste dag voordat hij weer direct gaat lopen, nog ff extra moet klieren. Heb gezegd dat ze niet meer terug hoeven te bellen alleen als ze een consult willen, :D
Ik heb merc. retro in mijn radix, maar merk dat ik in de retrotijd mensen extra goed bewust kan maken :idea: van spirituele zaken of hun thema`s enz. dingen die juist niet te verklaren zijn. Lijntjes leggen die niet te zien zijn. Normaal leg ik de lijntjes zelf ook wel maar in de retrotijd hoef ik ze haast niet uit te leggen en lijkt het haast telepatisch op anderen over te slaan.

Hebben jullie ook leuke voorbeelden? meld ze dan hier!

claudia
Berichten: 12
Lid geworden op: 10-08-2008 18:21

Bericht door claudia » 02-11-2008 23:52

Hoi Anneke,
Haahahhaa....retograden mercurius, daar kijk ik nooit graag naar uit.
Zelf ben ik geboren met deze stand.
Altijd maar last hebben van spraakgebrek en dyslexie.

Maar had inderdaad ook last van de laatste retrograden merucurius afgelopen maand.
Thuis viel mijn telefonische verbinding uit, dankzij nieuwe provider.

Op mijn werk een offerte snel in elkaar geflanst want de klant moest hem diezelfde dag nog via de e-mail hebben.
Hij kreeg het pas een paar dagen later vanwege een serverfoutje.
Verder was het e-mailverkeer deze hele periode een zootje.
Kon ict-man ook niet te pakken krijgen want hij had zijn enkelbanden gescheurd.

Verder heb ik mijn woning (stond al drie jaar te koop) uit de verkoop gehaald vanwege de kredietcrisis en omdat de overburen hun huis (zelfde woning als ons) dmv een list binnen een maand wel verkochten. grrrr.....

Dit gebeurt mij nu bij elke cyclus, dus nu op naar de volgende.
Wordt vervolgd.

Groeten Claudia :mrgreen:

olthuis11
Berichten: 2
Lid geworden op: 26-10-2008 17:00

Bericht door olthuis11 » 22-11-2008 13:54

hallo

ik ben ook geboren retrograde mercurius en het is voor mij
duidelijk herkenbaar het taal gebruik en dislyctie

groeten
wim

Plaats reactie