Pluto vierkant Venus

Zijn de planeetstanden van dit moment die invloed hebben op je geboortehoroscoop en de gebeurtenissen en/of thema`s van dit moment.
Plaats reactie
Son
Berichten: 12
Lid geworden op: 18-07-2010 12:56

Pluto vierkant Venus

Bericht door Son » 16-08-2010 14:40

Ik kijk in de horoscoop van de dochter van mn vriend. Zij heeft momenteel pluto (1) vierkant venus (3) Uranus loopt transiterend ook in op Venus in 3.
Betekent dit dat er een nieuwe liefde in haar leven komt , een verliefdheid die haar helemaal in de greep heeft? Haar gegevens zijn 9-4-10, 2.15, te Amsterdam. Ascendant boogschutter.
Ze heeft momenteel al een relatie van 2 jaar maar twijfel erg of deze wel goed is , misschien meer een vlucht voor haar?
Groetjes
Sonny

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 19-08-2010 08:37

Hoi Sonny,

ik had even tijd om een scoopje te maken maar zit een beetje met die geboortedatum: ik neem toch niet aan dat ze van 2010 is, dat zou wel jong zijn voor een relatie :wink:

Venus in 3 zegt meer over hoe ze in contact staat met anderen, 3e huis. De neiging om compromissen te sluiten of toe te geven in contact met anderen omdat ze het vervelend vindt als er ruzie ontstaat.

Pluto transit in 1 geeft een transformatie aan in haar houding, dus ze gaat veranderen op dat vlak waarschijnlijk zal ze meer voorzichzelf opkomen dan, want Uranus geeft ook een drang aan naar vrijheid.

Nieuwe relaties zie je in het 5e en 7e huis (ook in de solaar), dus daar moet dan ook iets gebeuren. Mars is vaak de trigger op heer 7. Jupiter conjunct of driehoek venus kan ook duiden op een nieuwe relatie maar het is altijd een combi van meerdere factoren om de trilling van de planeetenergie sterker te maken en iets in beweging te zetten.

groetjes Anneke

Son
Berichten: 12
Lid geworden op: 18-07-2010 12:56

Bericht door Son » 22-08-2010 15:57

Hai Anneke,

Dank voor je reactie..

Ow wat stom, haar geboortejaar is 1992, 18 jaar dus..
Kun je uit haar horoscoop oo iets halen van een verandering in haar denkwijze/gedrag?
We hebben nogal wat problemen met haar. Het is de dochter van mn vriend, en ze kan maar niet accepteren dat haar vader een nieuwe vriendin heeft (nu 2 jaar) en ze heeft voor heel wat problemen gezorgd, en nog, vooral mn vriend heeft dara erg veel last van. Ze is heel koppig en wil hier niet meer thuis komen omdar ik hier woon..
Heel lasti allemaal.. We hopen zo dat er een kering komt ...

Son
Berichten: 12
Lid geworden op: 18-07-2010 12:56

Bericht door Son » 22-08-2010 19:20

Hoi Anneke, Ik heb nogmaals je reactie gelezen.
Dat zij in contact met anderen neiging heeft om compromissen te sluiten herken ik totaal niet . (jammergenoeg) Eerder ruziemakerig, manipulerend..
Dat ze met haar Pluto in 1 zal veranderen mbt het meer opkomen voor zichzelf..
Poeh, het is een meisje dat in contacten zoals ik haar ken, bv naar haar vader, naar mij en overige familieleden, juist heel fel kan zijn,, grof zelfs, haar zin wil. Voor zichzelf opkomen doet ze al behoorlijk..
Dat is juist onderdeel van de spanningen die ze geeft..

Groetjes

Sonny

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 22-08-2010 19:43

Hallo Sonny,

ik heb natuurlijk alleen maar de kenmerken gegeven van de ondedelen die je beschreef, ik had immers haar horoscoop niet.

De beschrijving gaat over venus in 3 als enig onderdeel en de transits daarop.

Ik zal eens in haar horoscoop kijken.

groetjes Anneke

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 22-08-2010 20:19

Ik heb even de horoscoop hieronder neergezet.

Afbeelding


Tja ram met venus in ram , venus vierkant maan en mars oppositie jupiter is er natuurlijk genoeg stof voor wat je in je laatste bericht beschreef.

Dan ook nog een Yod met mars als onderdeel is het een leerthema voor haar.
In haar solaar van 2010 heeft ze weer een mars in twee onderdeel yod een herhalingspunt dus.
uranus/jupiter staan transit op mercurius/venus. Ik heb de indruk dat ze toch anders moet leren communiceren en neit zozeer een nieuwe relatie krijgt.

groetjes Anneke

Plaats reactie