Progressief gelukspunt conjunct radix-gelukspunt

Zijn de planeetstanden van dit moment die invloed hebben op je geboortehoroscoop en de gebeurtenissen en/of thema`s van dit moment.
Plaats reactie
Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Progressief gelukspunt conjunct radix-gelukspunt

Bericht door Olga » 27-10-2010 17:04

Ik heb gezien dat m'n gelukspunt in progressie volgend jaar (maart of april) conjunct m'n radix-gelukspunt komt te staan, in kreeft (niet volgens progressieve huizen bekeken). In de radix staat m'n gelukspunt bijna op het mc. M'n progressieve venus staat ook in het 10de huis. Heeft iemand ervaring met een progressief gelukspunt conjunct radix-gelukspunt? Gebeurde er iets specifieks in je leven of merkte je er niets van (of iets er tussen in misschien?).

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 27-10-2010 17:09

Heb deze eigenlijk bij het verkeerde onderwerp geplaatst. Ik zat namelijk eerst in de gedachte dat het een transit was, maar het was een progressie, corrigeerde m'n tekst, en vergat het in een andere categorie te zetten.

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 27-10-2010 20:09

geeft niet!

Eigenlijk deed ik niets met een gelukspunt maar heb daar wel eens wat van benoemd tijdens consulten en zie daar: een dame die jupiter driehoek haar gelukspunt had staan en een enorm verlangen had naar een relatie en gelukspunt in radix 7 had, ontmoette op de exacte datum die ik had aangegeven, een vriend uit het verleden die haar uitnodigde om uit eten te gaan.
Hoe het verder is gegaan weet ik niet.
Toen ik zelf jupiter driehoek mijn gelukspunt in radix 3 had staan, werd ik op die datum opgebeld door Ramon van 3 FM of ik mee wilde werken aan zijn radiouitzendingen.

Je ziet dus dat de transit zeker werkt en dat was voor mij ook een leuke eye-opener omdat ik me daar nog nooit mee bezig had gehouden. De plek van het gelukspunt in de radix laat dus zien waar het over gaat. Bij mij 3e huis, ik kan echt kletsen als Brugman: Radio uitzending. En bij de client gelukspunt in 7, een oude liefde.

Als secundaire directie is het weer een ander verhaal want dat werkt innerlijk, een gevoel dus of een verandering in je persoonlijkheid door een situatie (transit). Kijk vooral naar het huis waar dit progressieve punt staat, wat er geaspecteerd wordt en het radix huis want daar ligt de verbinding.

Plaats reactie