pluto conj pluto in synastrie

Geeft informatie over de wijze waarop je gezamenlijk naar buiten treedt als relatie maar ook wat je in combinatie met de ander tegenkomt.
Plaats reactie
franciska123
Berichten: 29
Lid geworden op: 14-12-2008 07:34

pluto conj pluto in synastrie

Bericht door franciska123 » 16-12-2008 08:26

welke betekenis zou pluto conj pluto in synastrie hebben tussen twee personen en heeftiemand hier op het forum het boek gelezen van michael meyer over synastrietechnieken ?

is het interessant en wordt het verstaanbaar uitgelegd

heb eens een boek gekocht van george bode en ik verstond er niks van , veel te moeilijk voor me

carina

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Pluto

Bericht door Anneke » 16-12-2008 08:40

Hallo Carina,

Pluto conjunct Pluto heb je automatisch bij mensen van dezelfde leeftijd. Omdat Pluto zo langzaam loopt, hebben hele generaties hetzelfde thema, het is dus logisch dat die in de synastrie en in de composite een conjunctie maakt of in de buurt staat van de Pluto van de ander.

Pluto zegt niet direct iets persoonlijks, alleen het huis waar Pluto staat is natuurlijk heel interessant en de aspecten op planeten van de ander of in de composite de aspecten in de composite met andere planeten geven informatie. Pluto geeft zielsinformatie aan, daar waar je je doodsangst hebt maar waar ook de kracht ligt om die angst te boven te komen.

George Bode schrijft inderdaad heel ingewikkeld. Zelf heb ik heel lang het boek van Robert Hand gebruikt: planeten in composite.
De schrijver die jij noemt ken ik niet maar kan natuurlijk ook heel helder zijn.

Groetjes Anneke ;)

Radna
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-02-2009 17:48

Bericht door Radna » 04-02-2009 18:26

Hoi Carina,

Maak van Pluto een huisheer in synastry. Dus bv bij partner 1 id Pluto heer 4 en bij partner 2 is Pluto heer 7.
Dan wordt partner 1 geconfronteerd met de behoefte aan macht, strijd, wil en manipulatie (Pluto) van de ander in de huiselijke kring (4) van partner 1.
En partner 2 vindt parter 1 de juiste persoon om mee samen te wonen (hr 7 conjunct hr 4 van de ander)

Zijn nog veel meer varianten te verzinnen.

Plaats reactie