mars vierkant pluto in 8

Geeft informatie over de wijze waarop je gezamenlijk naar buiten treedt als relatie maar ook wat je in combinatie met de ander tegenkomt.
Plaats reactie
franciska123
Berichten: 29
Lid geworden op: 14-12-2008 07:34

mars vierkant pluto in 8

Bericht door franciska123 » 17-09-2009 16:55

wat betekent mars vierkant pluto in 8 in een composite voor jullie ?

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Hallo Carina

Bericht door Anneke » 20-09-2009 18:11

Mars vierkant Pluto in 8 is wel erg summier om te duiden. Ik kijk liever naar de totale composite en dan ook nog in combinatie met de aparte radixen van beide partners.
De vraag is: in welk huis staat Mars en welke aspecten ontvangt Mars nog meer enz. Maar ik zal een poging wagen.

Pluto in 8 in een composiet wil de diepte in en transformeren d.m.v. confrontaties, dus dingen helder krijgen, of d.m.v. het delen van intimiteiten. Achter Pluto zit altijd een lading, een intensiteit, dwang of kracht. Mars zet iets in werking activeert maar heeft ook met actie, ruzie of geweld te maken. Ook geeft Mars informatie over hoe seksualiteit beleefd wordt.

Dit aspect tussen deze twee planeten geeft dus aan dat de betrokkenen moeite hebben om op een evenwichtige wijze elkaar zaken bewust te maken of samen actie te ondernemen. Er kan sprake zijn van geweld of onderdrukking ook op seksueel gebied. Het is in ieder geval lastig om de gezamenlijke energie op een produktieve wijze in te zetten wanneer zaken helder gemaakt dienen te worden of er onbewuste processen spelen, afhankelijk waar Mars staat. Je zou kunnen zeggen dat een van beiden gaat manipuleren om verborgen inhouden omhoog te halen.

Natuurlijk is dit maar een fragment en zou ik veel meer kunnen vertellen als ik weet waar de gezamenlijke cheiron en zwarte maan staan omdat dat aangeeft waar de kwetsure in de relatie ligt. En de Noordknoop waar de partners in moeten groeien. Met b.v. een gezamenlijk Zon in Stier zou hier sprake kunnen zijn van enorm claimgedrag.

Hoop dat je er iets aan hebt.

groetjes Anneke

Plaats reactie