Hoe maak je een relatiehoroscoop?

Geeft informatie over de wijze waarop je gezamenlijk naar buiten treedt als relatie maar ook wat je in combinatie met de ander tegenkomt.
Plaats reactie
Rowena1982
Berichten: 4
Lid geworden op: 02-05-2011 11:17

Hoe maak je een relatiehoroscoop?

Bericht door Rowena1982 » 02-05-2011 13:37

Lieve leden.

Ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vragen...

Bestaat er ook iets om een relatie horoscoop te maken?
Mijn partner en ik hebben een paar dingen waar we geregeld gekwetst en of ruzie over hebben.

Ik hou ervan om dagjes weg te gaan (bv op zaterdag naar de stad).
Of samen boodschappen doen. Maar sinds ik kanker heb gehad (diagnose 14-12-2009) wil hij zowat niks meer met mij doen. Hij zit letterlijk zo op zijn centen! :cry: Ik zou denken Saturnus in het 2e huis, maar dat heeft hij niet. :roll:

Wie kan mij meer vertellen? Ben ik nou echt met zo'n onflexibele Steenbok getrouwd, of is er meer aan de hand?

Mijn geboortegegevens zijn:
14-03-1982 om 6:50 te Swifterbant

En die van mijn man zijn:
15-01-1979 om 0:55 te Meppel

Warme groet,

Rowena
Laat je niet leiden door angst, maar door liefde.

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 18-05-2011 17:37

Hallo Rowena,

ik heb even een composite of relatiehoroscoop gemaakt van jullie twee.

Afbeelding

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 18-05-2011 17:44

Als je man, sinds je ziekte, op de centen zit, heeft dat te maken met de transits en/of secundaire directies. De situatie heeft namelijk gemaakt dat hij nu zo reageert.

Door jouw ziekte is hij aangetast in zijn gevoel van bestaanszekerheid wat hij onbewust omzet in het minder uitgeven van geld.

Hij heeft Cheiron in 7, karmische pijnplek en die maakt een inconjunctie met venus in 2.

In die periode had hij saturnus transit in 12 wat met het verleden heeft te maken en het loslaten van angsten vanuit het verleden.

Ik denk dat zijn (automatische) reactie met iets wat eerder gespeeld heeft in karma of in zijn jeugd te maken heeft.

groetjes Anneke

Plaats reactie