Sollicitatie

Is een horoscoop van een bepaald moment of gebeurtenis.
Plaats reactie
Madeliefje
Berichten: 42
Lid geworden op: 10-08-2008 09:00

Sollicitatie

Bericht door Madeliefje » 24-09-2008 18:03

Vandaag heb ik een sollicitatiegesprek gehad. Ik dacht dat het om een kennismakingsgesprek ging, bleek toch echt om een eerste sollicitatie te gaan, ze vertelde me dat ook pas achteraf.
Het lijkt mij echt heel leuk en nu vraag ik me af, komt er een tweede gesprek bij de desbetreffende werkgever?
Het sollicitatie gesprek was om 16:30, de vraag of er een 2e gesprek zou komen was om ongeveer 17:25 in mijn hoofd actief.

Nu is de vraag, waar kijk ik naar?
Ascendant lijkt me belangrijk en huis 6.
De heer van 1 en planeten die erin staan?

Maar wie ben ik dan als vrager, welke planeet en wat geeft mij nu een positief of negatief antwoord, waar maak ik dat uit op?

Helphelp

Madelief

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Uurhoek sollicitatie

Bericht door Anneke » 24-09-2008 18:35

Hoi hoi Madelief.

Welke plaats was het gesprek? Heb al wel even een uurhoek (gesprek)gemaakt en Jupiter staat exact op de asc. Kijk even bij je eigen radix waar Jupiter staat of waar hij transit staat.

De tweede uurhoek van je vraag zit exact tussen twee ascendanten in, er is dus geen antwoord mogelijk. 3 graden na een asc. en 27 graden ervoor kun je antwoord geven.

Verder kijk je inderdaad naar de asc. en de maan en de heerser van de asc. of de maan moet een ingaand aspect maken met de heerser van het huis. In dit geval 6 of 10. Dan is het antwoord positief.

Maan void of course geeft geen veranderingen meer. Maar daar is geen sprake van in deze uurhoek.

Het is wel afnemende maan op dit moment, niet echt gunstig voor nieuwe dingen, ben benieuwd....

doei Anneke ;)

Madeliefje
Berichten: 42
Lid geworden op: 10-08-2008 09:00

Bericht door Madeliefje » 24-09-2008 19:12

Gesprek was in Utrecht, ga zo eens berekenen hoe en wat :)

Dank je alvast

Madeliefje
Berichten: 42
Lid geworden op: 10-08-2008 09:00

Bericht door Madeliefje » 08-10-2008 18:52

Jammer, maar helaas komt er geen tweede gesprek.

Dat was de werkelijke uitkomst in ieder geval :(

Plaats reactie