samenvoegen van astrologie en numerologie

Wil je een nieuw onderwerp geplaatst, dan kun je dat hier inbrengen.
Plaats reactie
mcjeany
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-02-2012 07:47

samenvoegen van astrologie en numerologie

Bericht door mcjeany » 09-03-2012 09:44

Dag allemaal,
ik ben nieuw op het forum maar ik ben al jaren verdiept in de astrologie en numerologie. Ik ben een boek aan het schrijven waarin ik aan het uitpluizen ben wat mijn doel hier op deze aardbol is en wie ik eigenlijk ben. Nu heb ik ontdekt dat ik een ingesloten 5e huis heb met daarin mijn zon, zuidknoop, en mercurius in het sterrenbeeld boogschutter. Hier komt dus mijn zoektocht vandaan. Met de schorpioen op de cusp van huis 5 ben ik inderdaad die onderzoeker die heeeel diep gaat, ook in emotie. Daarnaast heb ik Pluto/Uranus conjunct (1965) in maagd. Ik heb ontdekt dat de numerologie (Goddelijke Driehoek) en tarot en de astrologie niet zo heel veel verschillen.
Ziel Pers. Doel Les
Goddelijke Driehoek 26/8 38/11 64/1 49/4
Tarot Ziel: schildknaap van de staven
Pers. Koningin van de bekers
Doel. 10 van de zwaarden
Les> 9 van de bekers
Astrologie Ziel: Pluto in maagd
Pers. Leeuw in ascendant en zon in 5
Doel. Noordknoop in 11 in het teken tweelingen
Les> Saturnus conjunct Cheiron in huis 9 in het teken vissen.
Zelfs met de Maya astrologie hebben alle zaken gemeen dat ik iets op moet geven, mijn ego wil ik verder kunnen gaan. Nu wist ik nooit wat mijn ego was. Ik ga van de zon uit. Maar deze zit op gesloten en bovendien staat de zon vierkant Uranus en opposite Jupiter. Ik ben er eindelijk uit hoe het werkt voor mij en waarom ik die onrust voel. Dankzij onder andere Jeff Green (Pluto) en Anneke Guis heb ik meer inzciht kunnen krijgen in de astrologie en ik zou zo graag willen dat het wordt overgenomen door de meerderheid van de Nederlandse bevolking.
Jeannette

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

inzichten

Bericht door Anneke » 12-03-2012 21:06

Hallo Jeanette,

dank je voor je leuke berichtje.
Heb je zelf ook een website misschien?
Dan kunnen wij ook een kijkje nemen bij jou.
Wat mooi dat je alles zo uitzoekt en puzzelt.
Ik ben ook zo`n onderzoeker met een Zon/ Pluto conjunctie en Maan in Schorpioen en gelukspunt in Schorpioen en Lilith in 8.

Groetjes Anneke

mcjeany
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-02-2012 07:47

Bericht door mcjeany » 13-03-2012 05:21

Nee, ik heb geen eigen website. Ik wil eerst alles heel grondig bestuderen voordat ik iets uitbreng naar buiten toe. Astrologie/numerologie/tarot zijn nog niet in die zin geaccepteerd door de maatschappij en dat zou ik het allerliefste willen. In mijn visie mogen er dan geen fouten gemaakt worden.
Gisteren vertelde mijn moeder dat ik op een ander tijdstip geboren ben. Dit verandert een en ander.
Nu heb ik het 4e en 10e huis ingesloten in de tekens Ram(10) en weegschaal met de maan(4). Gelukkig heb ik mijn energie ruimschoots in het 6e huis (boogschuitter, eigen teken) kunnen uiten.
En dankzij saturnus in het 9e in het teken vissen weet ik dat ik structuur aan moet brengen in alle chaos die er in mijn hoofd speelt.
Ik keek ook altijd al heel vreemd op van mijn ascendant: een leeuw? Niets is minder waar, ik ben nu een kreeft. Past ook veel beter bij me. Op de één of andere manier weet ik dat ik gewoon deze kant opgestuurd ben, in de richting van de astrologie, numerologie en tarot. En het accepteren van deze richting heeft mij heel veel moeite gekost om dit aan de buitenwereld bekent te maken. Ik paste me liever aan. Ik heb Lillith overigens in het 8e huis zitten. Verklaard denk ik ook wel een heleboel.
Bedankt voor je respons.
Jeannette

Plaats reactie