Relocatie astrologie

Wil je een nieuw onderwerp geplaatst, dan kun je dat hier inbrengen.
Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Relocatie astrologie

Bericht door Olga » 24-08-2010 09:25

Is er hier iemand die ervaring heeft met relocatie astrologie? Zo ja, wat voor ervaring heb je hier mee? En heeft iemand eventueel een mening of ervaring met/over de werkwijze van Julian Lee (relocatie-astroloog)?

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 25-08-2010 06:55

Hoi Olga,

misschien ben ik wel een ontzettende oelewapper maar wat is eigenlijk relocatie astrologie?

Nooit van gehoord :shock:
Anneke

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 26-08-2010 17:18

Hoi Anneke,

Hoezo oelewapper, misschien een nieuwe inspiratie voor je? :)

Relocatie astrologie gaat over het maken van een nieuwe horoscoop van de plaats waar je naartoe verhuisd bent of gaat. De effecten hiervan worden pas echt zichtbaar als je naar een plek verhuisd die ver van je geboorteplaats ligt. De aspecten met planeten en de tekens waar ze in staan, blijven geloof ik hetzelfde, maar de huizen kunnen veranderen.

In een introductieberichtje gaf ik al aan dat ik in India gewoond heb. Ik heb nog geen relocatiereport besteld, maar wat wellicht een opvallend puntje bij mij is, is dat ik in mijn geboortehoroscoop venus in tweelingen in het 9de huis (wat ook over het verre buitenland gaat) heb en dat in de astrocartografie m'n venus descendant-lijn dwars door India heengaat (gezien op astrodienst). In Puttaparthi komt venus bij mij in het 7de huis terecht, wat ook over huwelijk gaat. Alleen de periode dat ik er was, is het in de liefde meer de teleurstellende richting ingegaan, hoewel er wel een man was.

Het maffe is dat er volgens een recentelijk besteld rapport, gebaseerd op de vedische astrologie (uit India en niet gemaakt door een computer), sterke kansen waren op een huwelijk tussen aug.2006 en okt.2008. In oktober 2006 kwam ik er op een ongebruikelijke manier achter wie m'n partner zou zijn. Tussen maart en feb.2007 was ik voor het eerst in India (zelfde woonplaats). Later van aug.2007 tot dec.2008, wat dus in de periode valt dat ik getrouwd had kunnen zijn volgens dat rapport. Ik ben wel van plan om terug te gaan, maar weet nog niet precies wanneer, maar vermoedelijk sowieso uiterlijk rond mei 2011. Op m'n vroegst eind oktober of in november.

Hier is de site van Julian Lee, waar je eventueel kan lezen/horen wat hij over relocatie astrologie zegt:
http://locational-astrologer.com/

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 26-08-2010 17:30

Hierzo nog een link waar iets over relocatie astrologie staat:
http://www.aquamoonlight.co.uk/relocation.html

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Hoi Olga

Bericht door Anneke » 26-08-2010 17:41

Die term daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Heb al wel wat met astrocartografie gedaan en mijn Zon staat in Portugal op de ascendantlijn en niet in 12. Dat heb ik heel erg gevoeld want ik voelde mij daar vrijer en ging daar bij de muziek `s avonds lekker op straat dansen waarna het daar heerlijk volstroomde met andere dansende mensen.

In principe zou je kunnen zeggen dat het hetzelfde effect heeft als een uurhoek of solaar hierbij vul je ook de plek in waar je op dat moment bent.

Best interessant om te onderzoeken en ik denk dat de radix wel heel essentieel is met de thema`s daarin met de uitwerking dan van venus in 7.

Misschien kun je de horoscopen plaatsen.
Ik zal wanneer ik tijd hebt, de website eens bestuderen.


Ben net thuis van school met een ondergelopen Hengelo vast ook weer uranus/jupiter overdreven veel regen. De vijver tegenover het winkelcentrum is buiten oevers, nog nooit zoiets meegemaakt.

Trouwens de uitwerking van Uranus/jupiter kom ik ook persoonlijk bij mensen tegen.

Een zwangere collega van mij die net gisteren was begonnen op school en `s middags voor controle ging, nergens last van had, moest accuut thuis blijven, te hoge bloeddruk.

Ze was helemaal van de kaart. Bijzonder om te zien hoe plotseling dat ingrijpt in de levens van sommige mensen.

groetjes Anneke

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 28-08-2010 12:59

Ik heb ook nog een maansknoop vlakbij die venuslijn zitten. Vlakbij de maansknoop zit ook nog een andere lijn, die is wat verder af van de plek waar ik geweest ben.

Ik heb een Jupiter-Uranus conjunctie in m'n geboortehoroscoop, wel retrograde. Beiden in boogschutter in het 2de huis. Maar in een andere berekening werden ze dacht ik in het 3de huis gezet.

Als je wilt, zou je dan misschien een kijkje willen nemen in m'n solaarjaar 2011-2012? Veel staat in het 7de huis voor dat jaar met als verblijfplaats Puttaparthi. M'n moeder had er eens naar gekeken (met NL en/of India), en het zou een beter jaar dan deze kunnen zijn, zei ze geloof ik. Maar ze is geen professional, zegt ze. Ze heeft astrologie uit de boeken bestudeerd en zei eens iets in de trant van "dat ze ook maar wat aangerommeld heeft", niet diepgaand is gaan studeren zoals een beroepsastroloog dat zou doen.

Het lukt me niet om de solaar (met radix) en de relocatiehoroscoop (voor als het handig is) in PDF bij te voegen. Als je wilt kijken, kan ik het misschien naar je emailadres sturen. Ik laat momenteel wel m'n geboortetijd "corrigeren", maar veel verschil zal er sowieso niet zijn (m'n moeder keek op de klok in het ziekenhuis).

Van de betreffende man heb ik geen geboortetijd. Op een ongebruikelijke manier ben ik te weten gekomen wat z'n geboortedatum is. Als die klopt, dan is het 28 nov. 1983. Ik hoorde dat zijn geboorteplaats Lepakshi (in Andhra Pradesh) is. Die staat mogelijk niet in berekeningsprogramma's, dan zou Hindupur de dichtstbijzijnde plaats kunnen zijn. Misschien dat het lukt om z'n geboortetijd te laten corrigeren, maar ik weet niet of ik genoeg opvallende gebeurtenissen ervoor heb om dat te laten doen.[/img]

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 29-08-2010 11:07

Nog iets over dat rapport: er stond ook in dat de kansen op een huwelijk nu tussen april 2011 en juli 2013 liggen en dat ik proactief zou moeten zijn om dit waar te maken gedurende deze periode. April 2011 valt bijna gelijk met het begin van het solaarjaar waar ik het over had.

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 29-08-2010 12:06

Hallo Olga,

momenteel heb ik het weer erg druk.
In het forum zoek ik dingetjes uit voor mensen die niet al te veel tijd in beslag nemen.

Voor uitgebreide vragen e.d. kan ik niet gratis mijn diensten verlenen, dan is het raadzaam om een consult te nemen.

Ik zal binnenkort je horoscoop in mijn programma zetten en een oppervlakkig kijkje nemen. Vooralsnog ben ik nu momenteel druk met clienten.

Als je uranus/jupiterconjunctie in je radix hebt staan, wordt dat thema door dezelfde conjunctie van nu, extra persoonlijk belicht voor jou.

O, ja ik maak nog even van de gelegenheid gebruik om mensen te waarschuwen voor Maria Duval, dat is nep en daar zit een hele organisatie achter van bedriegers!

Ze adventeert veel ook op google en misschien schiet ze op dit gratis forum ook voorbij, maar daar ben ik niet blij mee!!!!
Helaas kan ik daar niets aan doen :evil:

groetjes Anneke

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 06-09-2010 14:52

Hoi Anneke,

Mijn geboortetijd is pas volgens de vedische astrologie gecorrigeerd naar 18.05. Doe rustig aan :wink:

Heb ook gezien dat de venuslijn in India nu, na de correctie, nog dichter bij de plek is gaan staan waar ik geweest ben of hij staat er precies op.


Groetjes,

Olga

Olga
Berichten: 25
Lid geworden op: 24-08-2010 09:07

Bericht door Olga » 22-10-2010 17:08

ps: mijn geboortetijd is door iemand anders naar 18:00:50 gecorrigeerd in de westerse astrologie.

Plaats reactie