soms vraag je je af waarom leef ik, wat is mijn opdracht!

Wil je een nieuw onderwerp geplaatst, dan kun je dat hier inbrengen.
Plaats reactie
Henk_P
Berichten: 5
Lid geworden op: 14-11-2010 12:54

soms vraag je je af waarom leef ik, wat is mijn opdracht!

Bericht door Henk_P » 22-12-2010 11:05

Hallo forum genoten,
ik zoek bij de noordermaansknoop (bij mij in weegschaal in het twaalfde huis) naar een soort van levensopdracht die ik nu te vervullen heb volgens de astrologie. zoek ik daar op de juiste plaats of moet ik een combinatie of ander deel van de radex onderzoeken? bij voorbaat dank voor de reactie en hele fijne dagen.
Ik ontvang intuïtief antwoorden op vragen dus als ik (gratis) van dienst kan zijn.....

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Noordelijke Maansknoop

Bericht door Anneke » 22-12-2010 12:29

Ja Henk dat klopt helemaal!

Maar met die Noordknoop alleen kom je er niet. De spirituele punten geven nl. ook een heleboel informatie over de bagage waarmee je het aardse "paradijs" betreed. Dus minstens zo belangrijk.

Maansknopenas in 12-6:
Je hebt het verlangen om deel uit te maken van het kosmische systeem en niet van het wereldse systeem. Je bent sterk betrokken bij de mensheid, sociale bewegingen; ik ben jij.
Je zoekt naar het gemeenschappelijke in een ieder –het albewustzijn-, gepaard gaand met je niet thuis voelen. Je gaat naar het zesde huis (Zuidknoop) om verantwoordelijkheid te nemen via werk, iets doen wat nuttig is, iets bereiken, ego bevestigen. Wanneer je ego gegrond is, kun je van daaruit uitsluitend nog dingen doen vanuit liefde. Nuttig om mee te werken.
Het doel is moeilijk gestalte te geven, omdat het twaalfde huis gekoppeld is aan alleen zijn, de natuur en dieren.

En dat verlangen geef je gestalte d.m.v. relaties en samenwerkingsverbanden. (weegschaal)

groetjes Anneke

Henk_P
Berichten: 5
Lid geworden op: 14-11-2010 12:54

Dag Anneke

Bericht door Henk_P » 22-12-2010 12:42

Nou Anneke ik vind het moeilijk hoor. kijk nu terug op mijn 51 jaren en heb veel inzichten geleerd eigen te maken. het is precies wat je zegt moeilijk om het doel gestalte te geven. daarom ben ik op pad om dat toch voor elkaar te krijgen. het is een beetje zoals bij "in to the wild" ken je de film? ik realiseer mijn inzichten maar dat de samenleving daar niet veel mee op heeft. ik weet dat ik niets aan mijn inzichten heb als ik het niet delen mag. nog maar eens verder zoeken, dank je wel voor je reactie!!!!
Ik ontvang intuïtief antwoorden op vragen dus als ik (gratis) van dienst kan zijn.....

Plaats reactie