Zijn ziektes te zien in een (geboorte)horoscoop?

Wil je een nieuw onderwerp geplaatst, dan kun je dat hier inbrengen.
Plaats reactie
Rowena1982
Berichten: 4
Lid geworden op: 02-05-2011 11:17

Zijn ziektes te zien in een (geboorte)horoscoop?

Bericht door Rowena1982 » 02-05-2011 12:58

Lieve leden

Ik heb in 2009 een bewogen jaar gehad.
We zijn op 09-01-2009 getrouwd
Toen kregen we op 05-03-2009 om 22:54 (Meppel) onze dochter Melissa.
En op 14-12-2009 kreeg ik de diagnose borstkanker.
Ik was toen 27 jaar. :roll:

Kun je dit soort dingen ook in een geboortehoroscoop zien?

Zo ja, aan welke planeten/huizen kun je dat zien?
Ik ben geboren op 14-03-1982 om 6:50 in Swifterbant

Wie kan mij antwoord geven op de vraag of je ziektes kunt zien in een horoscoop? Hoe kun je bijvoorbeeld zien in je eigen horoscoop dat juist 2009 zo bewogen was?? Ik wil dat zo graag leren.

Warme groet,

Rowena
Laat je niet leiden door angst, maar door liefde.

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 18-05-2011 17:55

Ja , kanker heeft te maken met Pluto. Ziektes met het zesde huis.

Verder mag ik volgens mijn ethische code en mijn eigen code geen ziektes voorspellen, dus ik kijk daar ook niet naar. Maar ziektes zijn altijd een uitdrukking van iets dat psychisch doorwerkt, dus kun je wel aan de processen van dat moment zien waar het door komt.

http://www.annekeguis.nl/index.php?Astr ... astrologie

groetjes Anneke

Rowena1982
Berichten: 4
Lid geworden op: 02-05-2011 11:17

Bericht door Rowena1982 » 06-03-2012 20:16

Hartstikke bedankt voor het antwoord. Ik had al een vermoeden dat het zou komen door mijn werk (transit Pluto in 10?? In mijn geboortehoroscoop staat hij in het 7e huis. Maar om nou te zeggen dat het door mijn relatie komt.... Nou ja, misschien omdat mijn man religieus is, daar kan ik niet mee over weg. Hij doet dat om zijn ouders tevreden te stellen en ik kan slecht tegen "huichelaarij" zal ik maar zeggen. Maar dat had meer dacht ik met het 9e huis te maken (religie). Pluto stond wel in mijn 9e huis toen we een relatie kregen... Mmm zet me wel aan het nadenken hihi :) Ik voel ergens dat we worden voorgelogen door de kerk. Daar kan ik boos om worden. En Christiane Beerlandt zegt dat Kanker het gevolg is van onderdrukte woede. Acceptatie is erg moeilijk op dat vlak voor mij. Ik heb mijn eigen levensvisie nu opgebouwd door het proces wat ik in 2009 heb moeten ondergaan waardoor ik niet meer boos ben/wordt. ;)

Nogmaals bedankt voor het antwoord.


P.s kan iemand mij helpen met deze vrouw. Die heeft geen benul waar ze het zoeken moet en alles waar deze vrouw mee aan komt zetten wijst de huisarts af zoals allergie testen etc. Als ze weer ergens een sessie heeft gehad van reiki/familieopstellingen/NEI therapie wijst haar huisarts ook af. Pillen krijgt ze niet of nauwelijks. Ze blijft met helse pijnen lopen... Ze loopt al heel lang met buikklachten. Ze vermoed zelf een ontsteking in haar darmen. Alles al geprobeerd (ook antibiotica). Ik denk; zal voor haar eens vragen of iemand zo lief is en een kijkje wil nemen in haar horoscoop. Ze is geboren op 15 februari 1960 om 19:50 in Heemstede.

Alvast bedankt.
Laat je niet leiden door angst, maar door liefde.

Plaats reactie