horoscopen van kinderen

Hiervoor heb je je geboortedatum, -tijd en plaats nodig. Weet je het niet exact, dan kun je het navragen bij het bevolkingsregister in je geboorteplaats.
Plaats reactie
mcjeany
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-02-2012 07:47

horoscopen van kinderen

Bericht door mcjeany » 14-03-2012 10:21

Vandaag komt de directeur naar me toe om te zeggen dat mijn zoon aardig boos kan doen en zijn en dat het niet meer vertrouwd is voor zijn omgeving. Aanpakken is mijn strategie maar thuis gekomen ga ik kijken hoe zijn horoscoop eruit ziet en blijkt dat hij mars in het derde huis heeft staan conjunct cheiron en conjunct pluto. Samen vormen zij ook nog een opposite naar Saturnus. Daarnaast heeft hij helemaal geen aarde in zijn horosocop. Nu wisten we al wel dat hij hoogbegaafd is met een grote discrepantie v/P wordt dit genoemd maar nu wordt alles wel duidelijker. Hij heeft overigens mars, pluto en cheiron in boogschutter staan.
Naar aanleiding hiervan kan ik dus zien dat hij aarde nodig heeft om te aarden zodat zijn woede meer een uitgang kan vinden. Misschien dat meerdere mensen hier iets aan hebben.

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Hoogbegaafdheid

Bericht door Anneke » 18-03-2012 10:46

Dank je!

Horoscopen kunnen zoveel meer duidelijkheid en inzicht geven. Het zijn de kinderen van de nieuwe tijd die ons naar een andere vorm van leiderschap moeten brengen vanuit het hart en begrip: weer communiceren met elkaar.

Ook ik heb hoogbegaafde kinderen in de klas en zij varen erg wel bij bv meditatie muziek en chakra figuren op het digibord. Vooral in dans leven zij zich uit, geweldig.

Aarden betekent ook kleien en in de natuur bezig zijn en voor kleuters zand en water. Terug naar de oorsprong; top-down.

En ja, structuur is altijd heel essentieel voor kinderen.
Pittige stand die je beschrijft maar geeft ook helderheid op het communiceren en door alles heen kijken.

Zou in het onderwijs als astroloog graag meer willen betekenen.

Plaats reactie