Over mij

Hier kun je je voorstellen als je lid bent geworden.

Verder zal ik proberen vragen e.d. te beantwoorden maar de doelstelling is dat je ook in contact komt met andere astro-belangstellenden.
Plaats reactie
Lance
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-10-2016 20:09

Over mij

Bericht door Lance » 24-10-2016 20:41

Dag allemaal. In de jaren 80 heb ik ooit een cursus astrologie gevolgd en sinds die tijd ben ik er aan verslaafd (een positieve verslaving; dat dan gelukkig wel). Hoewel ik niet dagelijks met astrologie bezig ben, bekijk en analyseer ik regelmatig horoscopen en praat een paar keer per maand met andere astrologen in de regio Den Haag over de actuele problemen in de wereld en over onze eigen horoscopen, met name over de jaarlijkse progressies en transits. Altijd genoeg stof voor boeiende gesprekken dus.
Hoewel ik persoonlijke horoscopen heel boeiend vind, gaat mijn voorkeur uit naar de Mundane Astrologie. In dat kader houd ik mij nu bezig met een boek over het Watermantijdperk en de ontwikkelingen die daarmee verband houden en over de invloed van de astrologie in de Bijbel. Verleden en toekomst in één boek, zeg maar.
Voor wie geïnteresseerd is in mijn geboortegegevens: 11 juli 1950 - 6.38 AM- Den Haag.

hartelijke groet,
Jan alias Lance

Plaats reactie