Kan iemand mij helpen?

Wil je een nieuw onderwerp geplaatst, dan kun je dat hier inbrengen.
Plaats reactie
Gert Jan
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-04-2018 10:44

Kan iemand mij helpen?

Bericht door Gert Jan » 23-04-2018 10:55

Hallo, Ik ben geboren 20juni 1970 om 19.28, sinds 2011 woonachtig in Liberec Tsjechie.
Ik zou graag weten wat voor werk voor mij geschikt is. Heb het meerdere astrologen gevraagd maar elke heeft daarmee een probleem. Wie kan me helpen?
Op 2.2.2018 heb ik een zwaar ongeval gehad en ben thuis. Wie kan me vertellen waar het in mijn horoskoop te vinden is?
Daarnaast heb ik ook gevraagd waar voor mij een geschikte plaats is om te wonen en mogelijk werken

Heb van kindsaf postduiven wie kan zien of ik daarmee verder zou moeten gaan of stoppen?

Graag had ik enkele reakties, ik zit in de put, weet niet hoe verder.
Bedankt alvast
Ik heb een auto onval gehad en wil graag weten wat voor werk voor mij geschikt is

Gert Jan
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-04-2018 10:44

Bericht door Gert Jan » 23-04-2018 10:59

Ben vergeten te vermelden dat ik geboren ben in Nederland, Marum provincie Groningen
Ik heb een auto onval gehad en wil graag weten wat voor werk voor mij geschikt is

Anneke
Site Admin
Berichten: 155
Lid geworden op: 04-01-2008 17:31

Bericht door Anneke » 17-07-2018 18:37

Hallo Gert Jan.

Een poos geleden heb je hier je bericht geplaatst en nu heb ik mij er over gebogen.
Ik haal het niet direct uit je horoscoop. Ik zou die situatie eerder plaatsen bij een periode in 2014-2015. Voor prognoses is een exacte geboortetijd ook heel belangrijk dus ik hoop dat die klopt.


Dan kan ik je wel vertellen dat je een geschikte coach zou kunnen zijn en anderen zou kunnen steunen in hun proces als je zelf gegroeid bent in het durven bespreekbaar maken van (je) emoties en de diepte in durft te gaan. Met een yod op Venus in 8 en Uranus in 9 met apex noordknoop in 3 en een pluto in 9 is er een structurele angst om voor je eigen waarheid te gaan en durven opengooien.



Misschien is dat de harde les van het ongeluk: communiceren en verbinding leggen. Ik hoop dat je inmiddels niet meer zo in de put zit.



Groetjes Anneke

Plaats reactie